
خدایا ممنونم ؛ من میتونم تمام زیباییهای پیرامونم را ببینم ، کسانی هستند که دنیایشان همیشه تاریک و سیاه هست …خدایا ؛ من میتونم راه برم ، کسانی هستند که هیچوقت نتونستهاند حتی یک قدم بردارند …خدایا از تو ممنونم ؛ که دل رئوف و شکنندهای دارم ، کسانی هستند که این قدر دلشون سنگ شده که هیچ محبت و احساسی رو درک نمیکنن …خدایا سپاسگزارم ؛ که به من این شانس رو دادی که بتونم به دیگران کمک کنم ، کسانی هستند که از این نعمت و برکت وافری که به من دادهای بیبهرهاند …خدای عزیزم ؛ من میتونم کار کنم ، کسانی هستند که برای رفع کوچکترین نیازهای روزمرهشون هم به دیگران محتاجند ، برای این نعمت بزرگ از تو سپاسگزارم …خدای دوستداشتنی من، از تو ممنونم ؛ که کسی هست که منو دوست داره ، کسانی هستند که بود و نبودشون واسه هیچکس مهم نیست … و بیش از همهی اینها ؛ برای هدیهای که هر روز با هزار عشق و امید به من میدهی از تو سپاسگزارم … هدیهای که نامش زندگیست…
الفبای سعادت ... نماز ... ...ما را در سایت الفبای سعادت ... نماز ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15